czwartek, 5 marca 2020

Niemożliwe... KILLER?!

Siemka moje Świrki!
Wiem.
Mało kto się pewnie spodziewał, że tu wrócę. Ile to już minęło? Dwa lata? Trzy?
Nie wiem. Nie pamiętam!
Jednak wróciłam!
No ale Killer? Po co? Po co ty tu jesteś potrzebna? Po co wróciłaś?
Szczerze?
Nie wiem XD
Wiecie, to nie jest tak, że ja rzuciłam pisanie na zawsze. Od kilku miesięcy prowadzę Wattpada, więc całkiem od tego nie odeszłam, ale wydaje mi się, że musiałam dojrzeć, żeby wrócić do bloga. Dziwnie się czuję pisząc tu, ale jestem też podekscytowana.
No dobrze Killer to co się u ciebie zmieniło?
Cóż... Jak zakładałam pierwszego bloga na tym koncie, był to Voodoo Doll, miałam jakieś 17 lat. Teraz mam 21.
Wyprowadziłam się od rodziców, mieszkam w innym mieście sama. Zaczęłam studia. Pracuje. Jak widać moje życie to jedna wielka rutyna, ale ma trzy cudowne przyjaciółki, które mnie wspierają we wszystkim.
Wróciłam do bloga, bo mi serio czegoś brakowało. Wattpada oczywiście będę prowadzić dalej.
A co będzie na blogu?
Na pewno reakcje. Co do scenariuszy jeszcze się zastanawiam. Może będę też wstawiać opowiadania, które są na Wattpadzie? Wszystko się wyjaśni!
Mam nadzieję, że zobaczymy się w miarę szybko.
Zostawiam wam link do Wattpada. Nazywam się tam Ana.S :Wattpad
Właśnie! A jaki zespół jest moim ukochanym teraz? Cóż.. od debiutu są to TXT! A moim ub od pół roku jest Yeonjun. Uwielbiam go naprawdę!
Do następnego!
Killer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz